2014. március 28., péntek

Calvin Klein női farmer - Jelenlegi ára: 2 990 Ft

Eladó egy eredeti Calvin Klein női farmer. A beleírt méret 32, én 40-42-es méretre ajánlom. Nagyon csinos, nagyon kényelmes nadrág, csak azért adom el, mert kifogytam belőle. A színe a közeli képen látszik leginkább (3. kép), nem szokványos farmerkék, hanem szép, különleges árnyalata van. A szárán és a hátsó zsebén lévő "karmolások" nem a viselésből származnak, hanem eredetileg tervezték így. Nem turis, én hordtam először.
Nagyon jó fazon, nem magas a dereka, de nem is lóg ki belőle az ember feneke : )
Az ülepe elöl 26 cm, hátul pedig 35 cm (varrástól varrásig).
A szárán belül meglátszik, hogy felhajtva hordtam (fotóztam, 4. kép) de ez kívülről nem látszik, sehol nem foltos, nem szakadt.


Jelenlegi ára: 2 990 Ft

Az aukció vége: 2014-04-01 15:02
. Calvin Klein női farmer - Jelenlegi ára: 2 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése