2014. június 24., kedd

Vekerdy Tamás: Érzelmi biztonság - Jelenlegi ára: 2 500 Ft


Köszöntelek az Aukciómon!
Mit kell(ene) tudnunk a gyrekekről és magunkról ?
Vajon mire van szükség ahhoz, hogy gyerekeink érvényesüljenek, beváljanak az életben? Valóban annyi mindenre, és olyan eszeveszett tempóban, mint azt a világ ma sugallja?
Vekerdy Tamás szerint a válasz: nem. Nem az lesz sike­res felnőtt, aki kisgyerekkorában már fel­nőtt módon hajtott és teljesített, hanem az, aki teljes értékű kisgyerekéletet élhetett.
Szülőként az érzelmi biztonság megadása a legjobb lehetőségünk arra, hogy megvédjük gyerekeinket a normálisnál nagyobb mértékű szorongástól, a sodródástól, a személytelen, így személyiséget roncsoló kapcsolatoktól.
Aki érzelmi biztonságban, testi-lelki értelemben ölelő melegségben nő fel, az gyerekként és később felnőttként is jóval eredményesebben tudja megoldani és kiegyensúlyozottabban átvészelni az élet nehézségeit.
„ Sokszor és sokfelé » tartottam előadást« a Nyitott Akadémia szervezésében. Azért tettem idézőjelbe a » tartottam előadást«, mert sokkal szívesebben mondanám így: beszélgettem. Ebbe a könyvbe tíz ilyen » előadás« – beszélgetés – szövege került bele, írott, szerkesztett formában.
Szerzőtársaim mindazok a szülők, nagyszülők és gyerekek, óvónő, tanító és tanár kollégák, akikkel a rendelés, az óvoda-iskola látogatás óráiban vagy az » előadásokon« találkoztam, beszélgettem. (És persze remek szerkesztőm, aki írássá simította az élőszót. )
Ha tehát találnak valami jót ebben a kötetben, azt maguknak köszönjék mindazok, akik az elmúlt években, évtizedekben szóba álltak velem, ha tévedésekre bukkannak, azt az én számlámra írják. Ott korlátolt maradtam. Nem tudtam a másik véleményt – a magamé mellé – el- és befogadni. ”
Vekerdy Tamás
Mérete: 145x205x17mm
Tömege: 420g
Személyes átvétel Budapesten a XIV. Örs vezér tér környékén egész  nap lehetséges.
Postai díjak 2014. évben 500g-ig:
Sima levélként, előre utalás után: 445, -Ft
Elsőbbségi levélként, előre utalás után: 560, -Ft
Ajánlott levélként, előre utalás után: 710, -Ft
Elsőbbségi ajánlott, előre utalás után: 825, -Ft
Vaterafutár előre utalással MPL házhoz: 950, -Ft
Vaterafutár előre utalással MPL PostaPontig : 790, -Ft
Új könyv, bolti ára: 3360, -Ft
A sablont hintasbaby készítette.



Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Az aukció vége: 2014-07-15 13:06
. Vekerdy Tamás: Érzelmi biztonság - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése