2015. május 18., hétfő

Makita 4105KB gipszkarton és csempevágó 1 Ft-ról - Jelenlegi ára: 1 Ft


Burkolók figyelem!!!
Máshol hirdetik falhornymaróként is de ezt a gépet igazából erre a célre a legjobb használni.
Én is azért vettem még 2 éve mert csempét ill. fürdőszobát burkoltunk.
Specifikáció: 230 V~, 3. 7 A, 50-60 Hz, 800 W, 7, 500 rpm
Beírod a keresőbe a pontos típust és az elős találat ki is dobja mennyibe kerül jelenleg.
163. 479 Ft az új ára még most is.
Mikor én vettem akciósan volt 145. 000 Ft.
Viszont 100 % hogy én többet nem fogom használni mert már nem foglalkozom ilyennel.
Sajnos az a pici pórzsák valamerre elkeveredett de ha meglesz küldöm hozzá azt is.
Amúgy is egy csővel oldottam meg a pór elvezetését mert attól a zsáktól nem lehetett rendesen látni.
A gép hibátlanul működik és az állapota is tökéletes.
Mondjuk ez látszik is rajta.
Kb 3 órát ha ment mert minden méret adott volt szóval csak szabni kellett.
Ajándékba adok hozzá egy új gyémántkorongot és a képen szereplő munkavédelmi dolgokat.
(Würth zajvédő, fülvédő, 3M porvédő maszk, pamut kesztyű)
Szeretném a mama nyugdíját kiegészíteni vele mert sajnos hiába gürizte végig az életét nem sok köszönet jár érte...
Az összes itt eladott termékből befolyt összeget oda kívánom neki adni.
Kérlek tekintsd meg a többi 1 Ft-os termékiemet is mert sok érdekes dolog indult!!!
Bármi kérdésed van írj nyugodtan.
Kérlek csak akkor keress ha komolyan érdekel.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2015-05-31 18:00
. Makita 4105KB gipszkarton és csempevágó 1 Ft-ról - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése